05 Σεπτεμβρίου, 2012

26 από τους λόγους που ένας πελάτης επιλέγει την NEXTLEVEL ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ.



Στην NEXTLEVEL θέλουμε να ξέρουμε τι σκέπτεστε για μας και τι εντύπωση σας κάναμε ώστε να βελτιωθούμε ακόμα πιο πολύ.  Παρακάτω θα σας αναφέρουμε ενδεικτικά κάποιες πραγματικές απαντήσεις από πελάτες μας.

Σε ερώτηση σε πελάτες μας γιατί μας επέλεξαν ως συνεργάτη τους μας απάντησαν τα εξής:

  • 1. Κερδίσατε την εμπιστοσύνη μας.
  • 2. Έχετε καλές τιμές.
  • 3. Η 24ωρη εξυπηρέτηση είναι σημαντική για το κτίριο μας.
  • 4. Σας σύστησαν από κάποια άλλη πολυκατοικία που συνεργάζεστε.
  • 5. Έχετε πολύ καλή οργάνωση και εξυπηρέτηση.
  • 6. Θέλαμε κάποιον συνεργάτη που θα τον βρίσκουμε πάντα στο τηλέφωνο.
  • 7. Μας άρεσε το λογότυπο σας.
  • 8. Μας άρεσε η ιστοσελίδα σας.
  • 9. Μας βολεύει πολύ το ωράριο σας γιατί εργαζόμαστε τα πρωινά όλες τις εργάσιμες ημέρες.
  • 10. Παρέχετε πιο πολλές υπηρεσίες ακόμα και πιο οικονομικά από την εταιρία που συνεργαζόμασταν πριν.
  • 11. Μάθαμε πράγματα που άλλοι μας έκρυβαν.
  • 12. Θέλουμε να δίνουμε ευκαιρίες σε νέους ανθρώπους που προσπαθούν.
  • 13. Δεν μας έκοβαν νόμιμη απόδειξη όπως εσείς ώστε να είμαστε καλυμμένοι και νόμιμοι.
  • 14. Δεν ασφάλιζαν τον ανελκυστήρα μας.
  • 15. Η άλλη εταιρία έκανε μόνο εισπράξεις και δήθεν συντήρηση του ασανσέρ.

Τι λένε οι πελάτες μας πολλές φορές μετά την πρώτη συντήρηση.

  • 1. Ο ανελκυστήρας λειτουργεί πιο αθόρυβα, είδαμε διαφορά σε πολλά πράγματα
  • 2. Δεν έχουμε πλέον βλάβες.
  • 3. Τώρα καταλάβαμε ότι πληρώναμε πολλά λεφτά για το τίποτα!
  • 4. Δεν έχουν παράπονα στην  πολυκατοικία μας πλέον για το ασανσέρ.
  • 5. Δεν μας είχαν δώσει σωστές (ποτέ) οδηγίες χρήσης και απεγκλωβισμού
  • 6. Δεν ξέραμε πότε πέρναγε ο συντηρητής για συντήρηση.
  • 7. Παρόμοιο ανταλλακτικό μας το χρέωσαν 3 φορές πιο πολλά λεφτά από ότι εσείς.
  • 8. Νιώθαμε σαν να μας εκβίαζαν στην άλλη εταιρία που συνεργαζόμασταν.
  • 9. Η καταβολή της συντήρησης σε τράπεζα και η ευκολία πληρωμής της τον επόμενο μήνα μας βγάζει από μια δύσκολη θέση.
  • 10. Δεν έχουμε ξαναδεί τόσο μεγάλο και σύνθρονο εξοπλισμό, η άλλη εταιρία ερχόταν με ένα μικρό βαλιτσάκι.
  • 11. Η άλλη εταιρία έκανε συντήρηση μόλις σε 10 λεπτά. ( βόλτες απλά με τον ανελκυστήρα)

Τα παραπάνω πιθανό να σας αρκούν για να μας επιλέξετε! Περιμένουμε τηλέφωνο σας!


ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 211 0139 949 - ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 697 0080 989
NEXTLEVEL ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΕΣ Copyright ©